بطاطس نص قلية من فارم فريتس فرز ثان

إعلان
🍓🍓🍓 #انا_بتاع_الفراولة 🍓🍓🍓

متوفر لدينا :
1)) مانجا كيت ....اسمعلاوي ⁦🇺🇦⁩⁦🇺🇦⁩⁦🇺🇦⁩  طازجة..
الكرتونة في حدود ال 10 كيلو.... 

2)) بطاطس FARM FRITES فرزة (درجة ثانية) 
عبوات:
*- كرتونة 10 كجم . 
**- كيس 2.5 كجم .

3)) فراولة 🍓 اسمعلاوي 🍓 مجمدة للعصير. 

4)) مانجا اسمعلاوي مجمدة .

5)) زبيب بناتي 1 كجم .

6)) سمان جامبو وزن بعد الدبح للجوز من 350 ل 400 جم

🍓🍓🍓 #انا_بتاع_الفراولة 🍓🍓🍓

خدمة توصيل 🛵🛵🛵  حسب المكان:

🛵 التجمع الخامس:
مسجد فاطمة الشربتلي نقطة ثابتة. أو للبيت.
🛵 العاشر من رمضان :
من عندي مجاورة 25 مجاني. أو للبيت.
🛵 مدينتي : للبيت.
🛵 الرحاب : للبيت.
🛵 التجمع الاول : للبيت.
🛵 الشروق :
بانوراما مول نقطة ثابتة. أو للبيت.

🍓🍓🍓 #انا_بتاع_الفراولة 🍓🍓🍓

للأسعار وعمل الاوردرات
واتساب : 01554102656
أو من خلال رسائل الصفحة

لمزيد من المنتجات و لدعم فكرتي 
ابحث عن صفحتي 👇 فضلا منك..  لايك وشير للبيدج بتاعتي👇👇

🌛انا بتاع الفراولة🌜 


تحياتي،،،
🍓🍓🍓 #انا_بتاع_الفراولة 🍓🍓🍓


تعليقات